نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

باریج اسانس تنها تیمی که با مدیرعامل زن در والیبال اداره می شود|حسیبی:از باشگاه های خصوصی حمایت کنید

  • کد خبر: ۹۹۵۴۲
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
باریج اسانس تنها تیمی که با مدیرعامل زن در والیبال اداره می شود|حسیبی:از باشگاه های خصوصی حمایت کنید
فاطمه حسیبی تنها مدیرعامل زن یک تیم والیبالی با چشمانی پر از اشک شوق تلاش‌های بازیکنان تیم باریج اسانس را ستود و وعده حمایت‌های بیشتر داد.

گروه ورزش/شهرآر انیوز، تیم والیبال زنان باریج اسانس با شکست قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل، ظهور قدرت جدیدی را در لیگ برتر والیبال بانوان ایران داد.
َتیمی که در مرحله نیمه پایانی و پایانی با ارائه نمایشی متفاوت با نیم فصل اول و دوم فراتر از انتظار، جای هیچ ابهام و شائبه‌ای از توانمندی خود باقی نگذاشت.
برتری قاطعانه در بازی سوم با ذوب آهن و همین طور در فینال، از پیک آمادگی به موقع این تیم در مراحل پایانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر حکایت داشت و این در حالی بود که هم ذوب آهن و هم سایپا هیچ کدام شرایط مطلوب نیم فصل اول و دوم را در روز‌های آخر نداشته و هر کدام به نوعی دچار افت شده بودند. باریج به اتکا به مثلث قدرتمند خود مهسا کدخدا، مونا آشفته و آیتک سلامت و جوانانی، چون سیاوشی، زهرا کریمی و خالقی و یک لیبروی سخت جان بنام هاله متقیان با هدایت یک سرمربی جوان و فنی همه را از بازی‌های زیبا و قدرتمندانه اش، در مراحل پایانی دچار شگفتی کرد.
بازی گروهی و همبستگی تیمی و هماهنگی و انسجام در حمله، توپگیری، دفاع روی تور و داخل میدان و بخصوص قدرت فوق العاده سرویس زنی از جمله امتیازات تیم شعبان خمسه در مراحل پایانی جام بود.
فاطمه حسیبی مدیرعامل باریج اسانس هم یکی از خوشحال‌ترین افراد حاضر در مراسم اختتامیه لیگ برتر بانوان بود که به همراه دختران و نوه هایش، دست جمعی به دیدن بازی نهایی آمده بود و همراه با داورزنی و پولادگر نیز در اهدای جوائز شرکت کرد.
تلاش‌ها و حمایت هایش از تیم باریج اسانس به گونه‌ای بود که همه بازیکنان و کادرفنی تیم بلافاصله پس از قهرمانی به سراع او آمده و از او بپاس همه حمایت‌های مادی و معنوی تشکر کردند و حسیبی نیز با چشمانی پر از اشک شوق تلاش‌های آنان را ستود و وعده حمایت‌های بیشتر داد.
تنها مدیرعامل زن یک تیم والیبالی پس از مرحوم حجازی بنیانگذار کارخانه و باشگاه باریج اسانس نه تنها مانع از فروپاشی والیبال باشگاه نشد، بلکه با کار‌های زیربنایی و پایه گذاری یک تیم قدرتمند و جوان والیبال نشان داد، راه موفقیت در ورزش را خوب بلد است او درباره قهرمانی تیمش گفت: خوشحالم که تلاش هایمان در بخش بانوان جواب داد. از داورزنی ممنونم، ولی توقع دارم به بخش خصوصی اهمیت بیشتری دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->